Ønsker du å få mer ut av bedriftens Facebook side? Da bør du starte med å få inn gode faner på siden.
Noen eksempler på Facebook faner:
De fleste firma som bruker Facebook aktivt, bruker også faner aktivt. Det bør din bedrift også gjøre.
3 ulike måter å få lagt inn Facebook faner:
- Gjøre det selv.
Teknisk er dette noe mange kan klare selv, ved å finne en passende Facebook applikasjon. Bruk vår venn Google til å søke opp dette. - Kjøpe tjenesten fra en eller annen utenlandsk tjeneste. Det finnes også norske leverandører, men de er ganske kostbare pr måned. Ved å bruke en slik tjeneste får man tilgang til en enkel adminsitrasjon, hvor du kan legge inn ikon og innhold på en underside. Ulempen med det er at man må oppdatere innholdet sitt flere steder.
- La oss gjøre jobben for deg.
Vi leverer en smartere løsning enn de 2 andre alternativene 🙂 Har du en nettløsning hos oss, kan vi sammen finne 1-3 faner du bør ha med. Dette blir da innhold som allerede finnes på ditt nettsted.Vi gjenbruker altså innholdet på ditt nettsted, og viser samme innhold på Facebook. Du oppdaterer innholdet via samme publiseringsverktøy (i-tools CMS eller et open source verktøy). På denne måten sparer man mye tid – og penger. Argumenter som «Jeg har ikke tid», kan ikke brukes om du velger alternativ nr 3 🙂
Interessant? Ta kontakt med noen i InBusiness, så skal vi hjelpe deg.