Annonsering på Facebook
InBusiness sin visjon er at de produkter vi leverer, skal gi RESULTATER for våre kunder. Vi leverer nettløsninger, men for at det skal gi gode resultater, må nettløsningen markedsføres. AdWords er noe våre kunder har god uttelling på. Men nå ser vi også hvor virkningsfull annonsering på Facebook har blitt. Facebook gir utrolige muligheter til […]
Nettskolen: Hvordan få flere besøkende til å bli kunder
De fleste firmaer har en nettside for å nå et mål. For mange av de kunder vi jobber med, så er målet enkelt nok: Få flere leads & kunder. Det er ingen enkel formel på hvordan man får flere leads & kunder. Men vi har likevel satt opp en oversikt over elementer som en nettside […]
Remarketing – annonsering kun til de som har besøkt ditt nettsted
Du har muligens hørt om begrepet «remarketing», men kanskje det er litt uklart hva det egentlig betyr? Denne korte artikkelen vil forhåpentligvis gi deg en enkel forklaring på hva som menes med remarketing.
AdWords og konvertering
AdWords en en fantastisk måte å få økt salg og leads på. Men det er er lett å bli opphengt i antall klikk. Det er vel og bra, og det første steget for å lykkes. Men det har liten hensikt om klikkene ikke fører til flere kunder og leads (konverteringer). Det er en viktig del […]
Kataloger på nett
Jeg jobber som kunderådgiver i InBusiness, og prater daglig med folk som skal ha nye nettsider eller ønsker forbedringer på nåværende side. Jeg prater også mye med folk om hvor de bør bruke sitt markedsføringsbudsjett. Nettside, nettbutikk, søkemotoroptimalisering, sosiale medier, AdWords og annen type markedsføring er typiske elementer vi diskuterer.
Innholdsmarkedsføring
Det har vært skrevet mye om begrepet «content marketing» i Kampanje og andre medier den senere tiden. Begrepet blir ofte oversatt til «innholdsmarkedsføring». I dette innlegget vil jeg fortelle litt om hva dette er, samt fortelle litt om hvordan en helt vanlig bedrift kan bruke «innholdsmarkedsføring».
Mål med nettløsningen
Vi blir stadig kontaktet av kunder som spør «Vi trenger et nytt nettsted, hva vil det koste?». Det er hyggelig at vi blir kontaktet av potensielle kunder, men fokuset blir dessverre feil, synes jeg.
Bruk WordPress til å holde Facebook faner oppdatert
Mange av våre kunder ønsker å bruke de muligheter som ligger i Facebook faner. Men det er ikke like enkelt å finne en god applikasjon som har den funksjonalitet man behøver. Men nå trenger du ikke lete lenger!
Kundeseminar på DNB Arena
Med over 70 påmeldte kunder, ble det et par hyggelige timer på DNB Arena torsdag 21. mars.
Jobb mer effektivt med web-basert CRM
Når vi besøker kunder, ser vi ofte det samme: De har ingen god oversikt over sine kunder. De vet ikke hva kundene har kjøpt, når de ble kunde, hvem som er kontaktperson hos kunden eller hvem som egentlig er kundeansvarlig. Osv.