Hopp til innhold. Hopp til kontaktinformasjon. Høykontrast

InBusiness AS har fusjonert med Coretrek AS. Besøk oss på www.coretrek.no.

BLOGG

muligheterSmall

Oppfordrer bedrifter i Tønsberg: – Se mulighetene i Internett

av januar 24, 2013

Næringslivet i Tønsberg vil ha mye å hente på et mer bevisst og innovativt forhold til Internett, mener Arve Hinna, avdelingsleder for webbyrået InBusiness i Tønsberg.

Les mer
20130124_082556-227x300

Hvordan få mer trafikk og kunder på web?

av januar 24, 2013

Vi holdt et foredrag i regi av Tønsberg næringsforening den 24.01.13. Her var emnet om hvordan man kan få økt trafikk på sitt nettsted og samtidig konvertere dem til kunder. Foredraget ble svært godt mottatt og endel gikk nok tilbake til jobb med litt dårlig samvittighet – men også økt motivasjon for å satse mer […]

Les mer
mobile-web

Våre spådommer for 2013

av desember 20, 2012

Ved inngangen til et nytt år, kommer mange spådommer om det kommende året. Vi som har holdt på med web-løsninger lenger enn de fleste, har sett litt i krystallkulen. Hva vil 2013 bringe? Og hva betyr det for din bedrift?

Les mer
julekalenderFacebook1-300x258

Skap engasjement rundt ditt firma med en julekalender

av september 28, 2012

Julen kommer plutselig. I fjor lagde vi en fleksibel konkurransemodul, som flere kunder brukte til en julekalender. Mange tusen deltakere besvarte daglig spørsmål fra våre kunder. Morsomt, og ikke minst skapte det et bra engasjement og bra besøk på kunders nettsider.

Les mer
Facebook-kundeservice-253x300

Kundeservice via Facebook

av mai 30, 2012

Facebook kan brukes til så mangt. For bedrifter kan det også brukes til å drive god kundeservice. Norwegian, SAS, Telenor, Netcom – alle selskapene har tilnærmet 24 timers kundeservice via Facebook. Har du en Facebook side for din bedrift, må du også være forberedt at dine kunder kan ta kontakt med ditt firma via denne […]

Les mer
iStock_000005488488Small-300x225

Hva stoler folk på?

av mai 13, 2012

Leste nylig en interessant undersøkelse. Den viser at folk stoler mest på hva deres venner sier og minst på annonser. Videre stoler folk på hva andre forbrukere har sagt om et produkt eller tjeneste. Høyt oppe på listen ligger også at folk stoler på nettstedet til et merke/bedrift.

Les mer

Facebook Offers

av mai 10, 2012

Facebook lanserer nå en Groupon konkurrent. De kaller den Facebook Offers. Men den er ikke lansert i Norge enda, så du har litt tid mht å se om du bør benytte deg av tjenesten.

Les mer
ScreenShot7651

Tips for å få flere fans på Facebook

av januar 19, 2012

Vi får nesten daglig spørsmålet fra våre kunder: Hvordan kan vi få flere følgere på vår Facebook side? Det er ikke et enkelt svar på dette. Vi må først vite litt om kunden, strategien for hvorfor de har en Facebook side, hvor mye ressurser de har tilgjengelig for å oppdatere siden, målgruppen etc etc. Først […]

Les mer
ScreenShot746

Økt omsetning for deg som driver en nettavis

av januar 17, 2012

Jeg leser stadig artikler om aviser som ser etter måter å tjene penger på deres nettsatsning. Det er jo forståelig, en nettavis bruker jo store ressurser (og dermed penger) på innhold, og ønsker selvsagt å tjene penger på dette. I tillegg bruker jo en nettavis penger på selve publiseringsløsningen og utvikling av nettsiden. Når en […]

Les mer
fCommerce

Tips for deg med nettbutikk: «Lik mine produkter og få rabatt i kassen»

av desember 29, 2011

Facebook brukes til så mangt. For deg som driver nettbutikk, er det mange ulike måter å bruke mulighetene i Facebook for å øke trafikk og salg av dine produkter. Nedenfor kommer jeg med et konkret tips.

Les mer