Facebook-side for din bedrift?
Mange bedrifter har et sterkt ønske om å få en egen Facebook-side. En slik side er en fantastisk måte å kommunisere med kunder og ikke minst potensielle kunder. Det er ihvertfall tilbakemeldingen fra de kunder vi har hjulpet i gang. Men i en travel hverdag, er det ikke enkelt å rekke alt selv. Men slapp av, […]
Ny Facebook applikasjon
Det skjer mye spennende på Facebook – og InBusiness følger godt med for å se om det finnes ting våre kunder kan dra nytte av. Vi jobber nå bl.a med en integrert nettbutikk i Facebook. Vi har også jobbet med en egen Facebook applikasjon , som vi publiserte for få dager siden.
Digital kundepleie
For mange år siden kunne bedrifter skille seg ut basert på de produktene de lagde. Men i dag er produktene tross alt blitt veldig like. Det er vanskelig å leve lenge på et unikt produkt – et produkt har nesten ikke forlatt fabrikken før det er kopiert av en eller flere konkurrenter. For å skille seg […]
Mobilvennlig løsning lønner seg
Det å ha et mobilt vennlig nettsted lønner seg. Nå vil også de av våre kunder som bruker penger på Google Adwords bli belønnet når man har en mobil vennlig side.
InBusiness feirer 15 år!
InBusiness er stolte av å si at vi på fredag 16.09.11 feirer 15 års jubileum. Det er ikke mange norske web-byrå som har like lang erfaring, men samtidig er så sprek! Litt skryt må jo være lov når man fyller året!
QR-code, noe for deg?
Du har gjerne sett dette før, men kanskje ikke helt forstått hva det var? Jeg snakker om disse rare tegnene som vi stadig ser i flere annonser. De er foreløpig ikke blitt så kjente i Norge, men i resten av verden er de vistnok veldig utbredt, spesielt i Japan.
Facebook Places i praksis
I går ble altså Facebook Places lansert i Norge. Vi har i dag prøvd dette ut i praksis, da med fokus på hvordan din bedrift kan dra nytte av denne tjenesten. Vi ønsket å: Gjøre krav på virksomheten, slik at vi får kontroll over den siden for InBusiness AS som Facebook har opprettet Slå sammen […]
Facebook Places er lansert (i Norge)
I dag ser det faktisk ut som Facebook Places er lansert i Norge. Den dukket i hvertfall opp på min iPad. Foreløpig ser jeg den ikke på min Android mobil. Fint det, men hva er Facebook Places? Enkelt forklart er det en lokaliseringstjeneste, som forteller hvor du er. La oss ta et enkelt eksempel: Du […]
Måling av e-post utsendelser
E-post utsendelser er en svært rimelig og virkningsfull form for markedsføring. Men fokuset ligger ofte på å samle inn e-post adresser og deretter jobbe med innholdet i e-posten. Da er liksom jobben gjort, og man tenker på neste utsendelse. Men på Internett kan man måle svært mye, så hvorfor ikke måle effekten av e-post utsendelsen? I […]
Få din bedrift markedsført på Google Maps
Du har kanskje brukt Google Maps endel? Hvis ikke, prøv det. En flott tjeneste, med mange bruksområder. Se maps.google.no. Det er også en fin markedsføringskanal. Jeg skal gi et konkret eksempel. La oss si du skal overnatte i Tønsberg, og søker på «overnatting Tønsberg». Da får du opp følgende treff: Som du ser, kartet til […]