Våre spådommer for 2013
Ved inngangen til et nytt år, kommer mange spådommer om det kommende året. Vi som har holdt på med web-løsninger lenger enn de fleste, har sett litt i krystallkulen. Hva vil 2013 bringe? Og hva betyr det for din bedrift?
Kundeservice via Facebook
Facebook kan brukes til så mangt. For bedrifter kan det også brukes til å drive god kundeservice. Norwegian, SAS, Telenor, Netcom – alle selskapene har tilnærmet 24 timers kundeservice via Facebook. Har du en Facebook side for din bedrift, må du også være forberedt at dine kunder kan ta kontakt med ditt firma via denne […]
Hva stoler folk på?
Leste nylig en interessant undersøkelse. Den viser at folk stoler mest på hva deres venner sier og minst på annonser. Videre stoler folk på hva andre forbrukere har sagt om et produkt eller tjeneste. Høyt oppe på listen ligger også at folk stoler på nettstedet til et merke/bedrift.
Facebook Offers
Facebook lanserer nå en Groupon konkurrent. De kaller den Facebook Offers. Men den er ikke lansert i Norge enda, så du har litt tid mht å se om du bør benytte deg av tjenesten.
Facebook tidslinje – hva bør du endre?
Vi skrev nylig en artikkel om Facebook sine tidslinje for bedrifter. Du har rundt 4 uker igjen før du får tidslinjen, så det er endel ting du bør endre på ganske raskt. Er du flink med å tilpasse og finne bra bilder, samt flink å skrive tekster, kan du gjøre mye selv. Noen vil muligens […]
Facebook tidslinje for bedrifter
Facebook kjører på og legger nå opp til at også bedrifter (og andre som ikke er privatpersoner) får tidslinje. Dette er en ganske stor forandring for oss som jobber med å sette opp Facebook sider for våre kunder.
Tips for å få flere fans på Facebook
Vi får nesten daglig spørsmålet fra våre kunder: Hvordan kan vi få flere følgere på vår Facebook side? Det er ikke et enkelt svar på dette. Vi må først vite litt om kunden, strategien for hvorfor de har en Facebook side, hvor mye ressurser de har tilgjengelig for å oppdatere siden, målgruppen etc etc. Først […]
Tips for deg med nettbutikk: «Lik mine produkter og få rabatt i kassen»
Facebook brukes til så mangt. For deg som driver nettbutikk, er det mange ulike måter å bruke mulighetene i Facebook for å øke trafikk og salg av dine produkter. Nedenfor kommer jeg med et konkret tips.
Nettbutikk på Facebook
Vi har som kjent ganske nylig lansert en av de første rene mobile nettbutikker, for Babycare. Men vi hviler ikke, og har nå lansert en nettbutikk for Verktøy.no, på Facebook!
Facebook-side for din bedrift?
Mange bedrifter har et sterkt ønske om å få en egen Facebook-side. En slik side er en fantastisk måte å kommunisere med kunder og ikke minst potensielle kunder. Det er ihvertfall tilbakemeldingen fra de kunder vi har hjulpet i gang. Men i en travel hverdag, er det ikke enkelt å rekke alt selv. Men slapp av, […]