Det skal være enkelt å komme i kontakt med InBusiness. Vi jobber hardt for å besvare telefoner og eposter. Nå jobber vi derfor med å gjøre kontakten med oss enda enklere for deg. I løpet av høsten vil vi lansere en ny løsning hvor du enkelt kan ta kontakt med oss. Den vil selvsagt fungere på mobil og vanlig PC skjerm.
Noen fordeler med den kommende løsningen
- Oversikt over din Timebank avtale
Mange av våre kunder har Timebankavtaler. Hittil har vi ikke hatt en løsning hvor du som kunde til enhver tid har full oversikt over tidsbruken som er ført på avtalen din. Det vil du gjøre i den kommende løsningen.
- Informasjon gitt fra oss til deg, blir lagret i tjenesten
Vi bygger inn en meldingsfunksjon. Så når du får beskjeder fra oss, vil du blir varslet om det via nettløsningen. I god Facebook stil 🙂
- Hver kunde har sin rådgiver
Men i en travel hverdan er det ikke like enkelt å huske hvem man skal kontakte om man ønsker å snakke med en rådgiver. I den kommende tjenesten får du opp både navn, bilde og kontaktdata. Enklere blir det ikke.
- Veldig mange av våre kunder bruker mobil til å surfe med
Derfor fungerer den nye løsning veldig bra på mobil. I tillegg til vanlig skjerm, selvsagt.
- Vi liker å ligge foran våre konkurrenter
Vi har vært i markedet siden 1996. Men i denne bransjen kan man aldri hvile, vi må hele tiden jobbe hardt for å holde våre kunder fornøyde. Vi har en strategi om å være veldig god på service, og derfor må vi lede an.
Noen skjermbilder av den kommende løsningen:
Startsiden med enkle ikoner for rask navigering:
Enkelt å ta kontakt med din kunderådgiver:
Full oversikt timebankavtalen din:
Oppsummert, vi vil gi deg:
bedre oversikt og en enklere måte å komme i
kontakt med oss på!
Vi gleder oss til å fortelle deg mer om denne løsningen i et senere blogg innlegg.