Facebook sine tidligere annonseringsmuligheter har brakt enorm innflytelse på digital markedsføring og utfordret giganten, Google. Facebook´s nyeste tilskudd i annonserekken er genial.
Uavhengig av hva man selger eller hvilken bedrift man eier, vil man selvsagt at et relevant publikum skal bli eksponert for din merkevare. Dynamiske Facebook annonser hjelper deg med å promotere dine relevante produkter til kunder som ser gjennom varesortimentet ditt, gjennom din egen nettside eller app.
Tenk hvis det eksisterte en mulighet som kun leverte relevante annonser til brukere som faktisk har vist interesse for dine produkter tidligere. Det ville i hvert fall vært et konkurransefortrinn de aller fleste burde benyttet seg av.
Hva betyr dette?
At du automatisk annonserer de produktene som kundene dine allerede har sett på, men for eksempel ikke gikk hele veien til utsjekk for å kjøpe produktet. Man annonserer kun til personene som har vist interesse for dine produkter og minner dem stadig på at du og dine produkter fortsatt er der. Man tillater altså i mindre grad at en potensiell kjøper skal få tid til å overveie dine konkurrenters alternativer.
Hvem passer dette for?
Facebooks dynamiske annonser passer best for deg med nettbutikk.
Ta kontakt om du ønsker mer målrettet digital markedsføring via Facebook
Facebooks dynamiske annonser er en av de aller beste måtene å nå ut til de kundene som er såpass varme i henhold til hvor de befinner seg i kjøpsprosessen. Kunden har identifisert sitt behov og er på søk etter informasjon. Din bedrift stikker seg ut fordi den påminner kunden i ettertid om at produktene dine er bare ett lite klikk unna. Høres dette interessant ut? Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon.