Med over 70 påmeldte kunder, ble det et par hyggelige timer på DNB Arena torsdag 21. mars.
Agenda var som følger.:
1. Suksess historien Oilers
v/ Markedssjef Bjørn Stanley Ims – Oilers.
2. Hvordan få mer trafikk, og flere kunder på web
v/Salgssjef Egil Karlsen – InBusiness.
Agenda for InBusiness sitt innlegg:
1. Mobil
Verden er mobil – vår nye tryllestav
2. Søkemotoroptimalisering
Enkelt og gratis – eller vanskelig og dyrt?
3. Sosiale medier
Facebook – kommunikasjon eller «sladder»?
4. Google Analytics
Det er innsikten som teller
5. Keep it simple
Kunden er ikke interessert i deg, men seg selv
Økt fokus på web
Hensikten med seminaret var å gi kundene noen «knagger» og motivasjon for sin videre satsing på web. Og etter den umiddelbare responsen å dømme, var det nok flere som returnerte jobb med litt flere tanker omkring egen bedrifts fokus på nett.
Seminaret startet med en deilig lunsjbuffet, hvor deltakerne samtidig kunne bivåne Oilers forberedelser til dagens sluttspillkamp. Vi fikk også et interessant innblikk i arbeidet rundt å gjøre Oilers til landets mest veldrevne ishockey-klubb ved markedssjefen Bjørn Stanley Ims.
Vi har allerede fått mange spørsmål om presentasjonen, og legger den derfor ved her.