LinkedIn vokser i popularitet. Mange bruker den nok for å markedsføre seg som person, med utdannelse og erfaring – eller man deltar i ulike grupper. Men LinkedIn satser også på firma. De gjør hele tiden forbedringer på det de kaller LinkedIn Company Page. Er din bedrifts LinkedIn side oppdatert?
Eller er du usikker på om dere faktisk har en LinkedIn side for bedriften? Det bør dere har. Det finnes sikkert unntak og noen bransjer som kanskje ikke helt ser nytten enda, men hvorfor være en etternøler? Vi pleier å si:
Sosiale medier har kommet for å bli. Bli sosial!
Vi anbefaler alle å ta en titt på http://marketing.linkedin.com/2013success/
Her finner du mange tips på hva siden bør inneholde. Vi nevner ting som:
- Ha et bra velkomstbilde
- Legg inn produkter & tjenester
- Få anbefalinger fra eksisterende kunder
- Legg til flere administratorer i firmaet ditt, slik at flere kan holde siden oppdatert
- Legg inn «Følg oss» knapper på markedsmateriell og ditt vanlige nettsted
- Legg inn (hyppige) oppdateringer (som man gjør på Facebook)
Ta en titt og gjør hva du kan for å forbedre din LinkedIn satsning. Ta kontakt om du ønsker mer info.
Her ser du InBusiness sin LinkedIn side: