De fleste firmaer har en nettside for å nå et mål. For mange av de kunder vi jobber med, så er målet enkelt nok: Få flere leads & kunder.
Det er ingen enkel formel på hvordan man får flere leads & kunder. Men vi har likevel satt opp en oversikt over elementer som en nettside kan inneholde.
Alle nettsider må ha en beskrivende og selgende overskrift. Du har bare noen sekunder på deg til å overbevise at det du tilbyr, er bra for den som har klikket seg inn.
Beskriv hva du tilbyr på en god og selgende måte. Ikke bare snakk om deg selv.
Beskriv fordelene med det du tilbyr. Prøv å få frem hva produktet/tjenesten gjør for kunden.
Gjør det enkelt for brukeren å ta kontakt.
Beskriv funksjonaliteten i det du tilbyr.
Ikke alle brukere er i direkte kjøpsmodus. Gi dem gjerne noe å «ta med seg» slik at de husker deg.
Bygg troverdighet med å vise frem noen av kundene dine.
Igjen: Gjør det enkelt å for brukeren å ta kontakt.
Bygg troverdighet ved å la en kunde uttale seg positivt om det du tilbyr.
Vi er visuelle. Bruk gjerne et bilde eller video som beskriver det du tilbyr.
Alle nettsider må ha en tydelig og lett tilgjengelig navigering.
Artikkelen er inspirert av en lignende artikkel på WebMag.co.
Ønsker du bedre resultater ut av din nettside? Ønsker du en nettside som gir deg flere leads og kunder?
Ta kontakt i dag!