«Folk kjøper ikke HVA du selger, men HVORFOR du selger det»
Så et fascinerende foredrag forleden dag. Det handlet om «den gyldne sirkel» og forklarer hvorfor noen bedrifter gjør det bra og noen ikke. Foredragsholder mener å ha forstått hvordan suksessrike selskaper kommuniserer.
Den 21. april blir du straffet av Google om ikke nettstedet ditt er mobilvennlig
Den 21. april vil nettsteder som ikke er mobilvennlige, bli straffet av Google. Når en mulig kunde av deg søker etter dine produkter og tjenester fra sin mobil, vil du havne lenger ned i søkeresultatet enn hva du gjør i dag (20. april). Konkurrenter som har mobilvennlige sider, vil mest sannsynlig få bedre rangering enn […]
Slik kommer du høyere opp i Google
For å lykkes med tradisjonell søkemotoroptimalisering (SEO), er det 3 hovedpunkter man må tenke på. I denne artikkelen gir vi deg mange tips på hvordan din bedrift kan få en bedre plassering i Google.
Vet du om dine ansatte er ekstroverte eller introverte?
Jeg leste nylig boken «Stille – introvert styrke i en verden som aldri slutter å snakke». Den gav meg endel aha opplevelser. Det er en bok mange bør lese, ikke minst om man har en lederjobb. Det å forstå sine medarbeidere, er svært viktig for om du vil lykkes i din jobb eller ikke.
Dårlig tid til å redigere nettsiden?
Jeg har nå jobbet snart 2 år som rådgiver i InBusiness, og har daglig kontakt med kunder som trenger hjelp med nettsiden.
InBusiness er sertifisert Google Partner
Vi har i mange år jobbet med AdWords annonsering. Nå har vi i tillegg blitt en stolt Google Partner.
Remarketing – vis deg frem til de som har besøkt ditt nettsted
En kjøpsprosess kan ta tid og består av flere faser. Vi bruker nettet til å søke og vurdere alternativer. Det er mange ganger vi ikke kjøper noe første gang. Via remarketig får du som nettstedeier en enkel måte å vise deg frem på for personer som er i en aktiv kjøpsprosess.
9 tips for økt konvertering i din nettbutikk
En konvertering skjer når noen besøker ditt nettsted og gjør noe du ønsker de skal gjøre der. Driver du en nettbutikk, så skjer en konvertering når en person handler noe i nettbutikken. Har du f.eks 100 besøk på ditt nettsted, og 3 handler i løpet av dagen, så er konverteringsraten 3%.
1.8 millioner økning i salget når konverteringen øker fra 1.5% til 2.5%
Driver du nettbutikk, er det viktig å ha et aktivt forhold til konverteringsraten. En liten endring i konverteringsraten, kan utgjøre store forskjeller i totalt salg.
10 grunner for å velge Magento
Magento er et fantastisk system for nettbutikker. Både for deg som har et nettbutikk system i dag og ønsker noe mer moderne, men også for deg som skal starte helt ny nettbutikk.