Nettbutikk for fysiske butikker
De fleste forbrukere ønsker å handle når det passer dem, og det er ikke nødvendigvis innenfor åpningstiden. Da kan man få salg i nettbutikken hele døgnet, og spesielt utenfor åpningstidene.
Annonsering på Facebook
InBusiness sin visjon er at de produkter vi leverer, skal gi RESULTATER for våre kunder. Vi leverer nettløsninger, men for at det skal gi gode resultater, må nettløsningen markedsføres. AdWords er noe våre kunder har god uttelling på. Men nå ser vi også hvor virkningsfull annonsering på Facebook har blitt. Facebook gir utrolige muligheter til […]
Til daglig leder/markedsansvarlig: Mål om du får ønskede resultater av din nettsatsning
Alle våre kunder får web-statistikk inkludert i sin nettløsning. Vi bruker Google Analytics, et av de mest populære web-statistikk verktøy som finnes. Man kan da se statistikk så ofte man ønsker. Men i en travel hverdag, finner man kanskje ikke tid til dette. En mulig løsning er derfor å bruke Google Analytics sin nye app. […]
Nettskolen: Hvordan få flere besøkende til å bli kunder
De fleste firmaer har en nettside for å nå et mål. For mange av de kunder vi jobber med, så er målet enkelt nok: Få flere leads & kunder. Det er ingen enkel formel på hvordan man får flere leads & kunder. Men vi har likevel satt opp en oversikt over elementer som en nettside […]
Vil kombinere fysisk butikk og nettbutikk
Liten AS er en av de mest kjente butikker for babyutstyr og barneklær i Vestfold. De har vært på markedet siden 1972. De har mao lang erfaring og høy kompetanse. Nå satses det på nettbutikk.
Remarketing – annonsering kun til de som har besøkt ditt nettsted
Du har muligens hørt om begrepet «remarketing», men kanskje det er litt uklart hva det egentlig betyr? Denne korte artikkelen vil forhåpentligvis gi deg en enkel forklaring på hva som menes med remarketing.
WordPress 3.9
WordPress er verdens mest populære publiseringsverktøy. Over 70 millioner nettsider bruker WordPress. Vi leverer svært mye WordPress når vi bygger nye nettløsninger på vegne av våre kunder. Det er nå ute i versjon 3.9 Smith, og med denne oppdateringen blir publiseringsverktøyet enda mer brukervennlig.
Universell utforming – en liten oppklaring
Det har vært mye mediaoppmerksomhet rundt emnet Universell utforming. Artiklene i media har vært noe uklare. Man er IKKE en forbryter om man ikke har en nettside som er universelt utformet!
AdWords og konvertering
AdWords en en fantastisk måte å få økt salg og leads på. Men det er er lett å bli opphengt i antall klikk. Det er vel og bra, og det første steget for å lykkes. Men det har liten hensikt om klikkene ikke fører til flere kunder og leads (konverteringer). Det er en viktig del […]
Universell utforming
Forskrift for universell utforming av IKT trådde i kraft fra og med 1. juli 2013 og dette innebærer noen nye standarder til utforming av nettstedet som våre kunder er pålagt å følge. Vi som leverandør er selvsagt i stand til å levere nettløsninger som følger disse kravene.