Næringslivet må tenke mer på mobil
Tønsbergs Blad reportasje: Vi surfer stadig mer på mobilen, men mange lokale bedrifter mangler gode løsninger.
Se mulighetene. Selg dine produkter på Internett!
Vaner endrer seg. Det som før var utenkelig å kjøpe via nettet, er nå blitt en selvfølge. I USA mener eksperter at mange kjøpesentre vil bli lagt ned. I Norge ser vi at mange «utnytter» kompetansen i fysiske butikker, for så å kjøpe produktene via nettet.
Selger traktorer på nett. Blant annet.
Selv om man selger store og dyre produkter, så betyr ikke det at man ikke kan selge dem via nettet. Vår påstand er at alle produkter kan selges via nettet.
Jobb mer effektivt med web-basert CRM
Når vi besøker kunder, ser vi ofte det samme: De har ingen god oversikt over sine kunder. De vet ikke hva kundene har kjøpt, når de ble kunde, hvem som er kontaktperson hos kunden eller hvem som egentlig er kundeansvarlig. Osv.
Oppfordrer bedrifter i Tønsberg: – Se mulighetene i Internett
Næringslivet i Tønsberg vil ha mye å hente på et mer bevisst og innovativt forhold til Internett, mener Arve Hinna, avdelingsleder for webbyrået InBusiness i Tønsberg.
Hvordan få mer trafikk og kunder på web?
Vi holdt et foredrag i regi av Tønsberg næringsforening den 24.01.13. Her var emnet om hvordan man kan få økt trafikk på sitt nettsted og samtidig konvertere dem til kunder. Foredraget ble svært godt mottatt og endel gikk nok tilbake til jobb med litt dårlig samvittighet – men også økt motivasjon for å satse mer […]
En enklere hverdag – handle dagligvarer på nettet
Jeg er småbarnspappa. Det å gå i matbutikker etter jobb og henting i barnehage, er fryktelig kjedelig (dagens understatement). Det har forundret meg at det ikke er flere kjeder som satser på å selge maten sin over nettet.
LinkedIn firmaside
LinkedIn vokser i popularitet. Mange bruker den nok for å markedsføre seg som person, med utdannelse og erfaring – eller man deltar i ulike grupper. Men LinkedIn satser også på firma. De gjør hele tiden forbedringer på det de kaller LinkedIn Company Page. Er din bedrifts LinkedIn side oppdatert? Eller er du usikker på om […]
Endringer på Facebook?
Facebook gjennomgår større og mindre endringer fra tid til annen. Nå kan det tyde på at det skjer litt endringer igjen. Ingen vet med sikkerhet, men foreløpig ser det ikke ut til å være noen kjempestore endringer.
Våre spådommer for 2013
Ved inngangen til et nytt år, kommer mange spådommer om det kommende året. Vi som har holdt på med web-løsninger lenger enn de fleste, har sett litt i krystallkulen. Hva vil 2013 bringe? Og hva betyr det for din bedrift?